Vartotojų kreipimųsi nagrinėjimo tvarka
- Titulinis
- Vartotojams
- Vartotojų kreipimųsi nagrinėjimo tvarka
Vartotojų kreipimųsi nagrinėjimo tvarka ir informacija apie vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektą
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo 34 straipsnio 2 dalimi, UAB "Šalčininkų šilumos tinklai" išnagrinėja vartotojo kreipimąsi ir jam motyvuotai atsako ne vėliau kaip per 30 dienų nuo kreipimosi gavimo dienos. Pažymėtina, kad Valstybinė energetikos reguliavimo Taryba (adresas Verkių g. 25C-1, LT-08223 Vilnius, tel. 8 5 2135166, faks. 8 5 2135270, el.p. info@vert.lt, www.vert.lt) Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo ir Energetikos įstatymo nustatyta tvarka nagrinėja tarp vartotojų ir energetikos (geriamojo vandens tiekimo) įmonių kylančius ginčus.
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Pasirinkimas | Paaiškinimas |
---|---|